Blog

Zašto je važno da vaš restoran ima odlične fotografije

Jedan od glavnih zadataka marketinga je da prati rezultate svojih aktivnosti i na osnovu njih odlučuje o narednim koracima. Kada se podaci skupljaju na svetskom nivou, onda znamo da imamo relevantne informacije.

Na kraju 2015, marketari su napravili presek dobrih i loših praksi, kao i preporuka za narednu godinu. Iako smo već na polovini 2016. godine, čini se da mnogi nisu naučili prošlogodišnje lekcije.

Prošle godine, videli smo kolika je važnost vizuelnog sadržaja. To je pogotovo postalo jasno na osnovu promena koje su se desile na svim većim društvenim mrežama (uključujući Facebook, Twitter, Instagram i Pinterest). U isto vreme, video sadržaj i infografici postali su moćno oružje koje omogućava brendovima da lakše komuniciraju sa svojom publikom.

Evo nekih statistika koje će vam pomoći da bolje razumete online situaciju:

  1. Istraživanja pokazuju da vizuali u boji povećavaju spremnost publike da pročitaju određeni sadržaj za čak 80%.
  2. Kada ljudi čuju informaciju, verovatno će se sećati samo 10% nakon tri dana. Međutim, ako uz istu informaciju plasirate i relevantnu fotografiju, ljudi su se sećali čak 65% tri dana kasnije.
  3. Sadržaj sa vizuelnim delom dobija čak 94% više pregleda nego sadržaj bez vizuala.
  4. Osoba koja je pogledala video će pre kupiti vaš proizvod nego ona koja nije (čak 2 puta češće će postati vaš kupac)
  5. Ako u predmetu (subject) e-mail poruke iskoristite reč „video“, procenat otvaranja poruke povećaće se za 19%, a procenat onih koji se ispisuju sa vaše liste smanjiće se za 26%
  6. Između aprila i novembra 2015, količina prosečnih pregleda Facebook videa povećala se sa 4 milijarde na 8 milijardi
  7. Studije koje prate pokrete očiju pokazale su da čitaoci na internetu pažljivo čitaju informacije uz koje idu i vizuali. Kada je vizuelni deo prilagođen situaciji, čitaoci provedu više vremena gledajući u sliku nego čitajući tekst na stranici.
  8. Infografici dobijaju čak tri puta više lajkova i šerova na društvenim mrežama nego bilo koja druga vrsta sadržaja.
  9. Publika će vizuelni sadržaj podeliti 40 puta češće nego drugi tip sadržaja.
  10. Facebook postovi sa fotografija imaju skoro 3 puta veću uključenost publike (engagement) nego oni bez vizuelnog dela
  11. Članci sa fotografijom na svakih 75-100 reči dobijaju duplo više deljenja na društvenim mrežama nego oni sa manje vizuala.
  12. Na Instagramu, fotografije na kojima se nalazi lice dobiće 38% više lajkova nego one bez lica.
  13. 52% tinejdžera koristi Instagram, a 41% njih koristi i Snapchat.

Dakle, ukoliko na svojim društvenim mrežama nemate kvalitetne fotografije svog objekta, hrane i usluge, propuštate jako veliki segment publike i rezultati online marketing kampanja će biti mnogo lošiji.

Uložite resurse u kvalitetan vizuelni sadržaj. To je jedna od najboljih investicija u vaš biznis.

Za svaku vrstu pomoći u kreiranju kvalitetnih i profesionalinh fotografija i promociju vašeg restorana kako offline tako i online slobodno nas kontaktirajte.

Poslednji projekti

Skorašnji članci

Lajkujte nas na fejsbuku